Zwroty
Nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia? To szkoda! Chcielibyśmy wiedzieć, co możemy zrobić, aby Cię usatysfakcjonować.
Masz prawo zwrócić swoje zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania. Oferujemy 30-dniową gwarancję satysfakcji, więc masz trochę więcej czasu. Gwarantujemy, że kwota zakupu zostanie zaksięgowana na Twoim koncie w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Koszty zwrotu ponosi klient.
3 proste kroki, aby zwrócić produkt:
Krok 1: Wypełnij formularz zwrotu.
Wyślij e-mail na adres info@comfitunderwear.pl, aby poprosić o formularz zwrotu. Proszę dołączyć do wiadomości powód zwrotu.
Krok 2: Wyślij swoje zamówienie
Wyślij artykuły wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres podany w formularzu. Upewnij się, że paczka ma kod Track and Trace. Jako nadawca jesteś odpowiedzialny za przesyłkę i chcemy uniknąć wszelkich nieporozumień.
Proszę pamiętać, że adres zwrotu podany w formularzu będzie adresem zwrotu dostawcy. Dostawca znajduje się za granicą, więc koszty zwrotu mogą być wyższe. W związku z tym, zaproponujemy inne rozwiązanie, które będzie dla Ciebie korzystne.
Krok 3: Odbierz kwotę zakupu na swoje konto bankowe
Po otrzymaniu paczki w dobrym stanie, gwarantujemy, że kwota zakupu zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe w ciągu 7 dni roboczych!
Aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy lub wymiany, produkt musi być zwrócony w stanie oryginalnym z metkami i etykietami. Produkt nie może nosić śladów używania. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwróconych artykułów, jeśli istnieje podejrzenie, że artykuły zostały już użyte lub uszkodzone z winy klienta.