FAQ (Najczęściej zadawane pytania)

1. Jak znaleźć mój rozmiar?


Odpowiedni rozmiar może się różnić w zależności od produktu, dlatego na stronie każdego produktu zamieściliśmy wyraźny przewodnik po rozmiarach, który idealnie odpowiada danemu produktowi. Zalecamy zawsze kierować się tym przewodnikiem po rozmiarach. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniego rozmiaru lub masz inne pytania, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, korzystając z formularza kontaktowego lub wysyłając e-mail na info@comfitunderwear.pl

2. Jaka jest polityka zwrotów?


Oferujemy 30-dniową gwarancję; wszystkie dodatkowe warunki/informacje są dostępne na tej stronie.

3. Jak mogę śledzić moje zamówienie?


Gdy zamówienie zostanie przetworzone i wysłane, otrzymasz e-mail z numerem śledzenia, który umożliwi Ci śledzenie przesyłki; ponadto możesz użyć numeru zamówienia i adresu e-mail na naszej stronie śledzenia, aby sprawdzić status swojego zamówienia.

4. Do jakich krajów wysyłacie i jakie są koszty wysyłki?


Wysyłamy do Polski i zawsze pokrywamy koszty wysyłki.


5. Jak mogę znaleźć mój numer zamówienia?


Po złożeniu zamówienia od razu zobaczysz podsumowanie zamówienia (w tym numer zamówienia) i otrzymasz potwierdzenie zamówienia na swój adres e-mail. Numer zamówienia znajduje się również na potwierdzeniu zamówienia. Jeśli zgubiłeś numer zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

6. Jakie metody płatności mogę wykorzystać do złożenia zamówienia?


Możesz bezpiecznie płacić za pomocą następujących metod płatności: Mastercard, VISA, American Express, Maestro, BLIK, PayU & P24.

7. Kto jest sprzedawcą produktów?


Produkty są sprzedawane przez Youxi Perfect International Trading Co Ltd, od momentu złożenia zamówienia przez klienta, Youxi Perfect International Trading Co Ltd jest w pełni odpowiedzialne za zapewnienie, że klient otrzyma zamówienie w dobrym stanie.
Youxi Perfect International Trading Co Ltd zatrudnia Ecom Fortuna Limited do przyjmowania i/lub inkasowania płatności z tytułu moich transakcji handlowych. Wynika to z międzynarodowych ograniczeń związanych z pobieraniem przychodów i/lub współpracą z różnymi dostawcami płatności.