Ogólne Warunki

Ogólne Warunki Comfit Underwear

Artykuł 1 – Definicje

W niniejszych warunkach rozumie się przez:

Bedenktijd: okres, w którym konsument może skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy;

Konsument: osoba fizyczna, która nie działa w ramach wykonywania zawodu lub działalności i zawiera umowę na odległość z przedsiębiorcą;

Dzień: dzień kalendarzowy;

Duurtransactie: umowa na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, której zobowiązanie do dostawy i/lub odbioru jest rozłożone w czasie;

Duurzame gegevensdrager: każdy środek, który pozwala konsumentowi lub przedsiębiorcy na przechowywanie informacji skierowanych do niego osobiście, w sposób umożliwiający przyszłe przeszukiwanie i niezmienną reprodukcję przechowywanych informacji.

Herroepingsrecht: możliwość dla konsumenta, aby w okresie refleksji odstąpić od umowy na odległość;

Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna, która oferuje produkty i/lub usługi na odległość konsumentom;

Umowa na odległość: umowa, w ramach której w ramach zorganizowanego przez przedsiębiorcę systemu sprzedaży na odległość produktów i/lub usług, do momentu zawarcia umowy korzysta się wyłącznie z jednej lub kilku technik komunikacji na odległość;

Technika komunikacji na odległość: środek, który może być użyty do zawarcia umowy, bez potrzeby, aby konsument i przedsiębiorca znajdowali się w tym samym miejscu w tym samym czasie.

Ogólne Warunki: niniejsze Ogólne Warunki przedsiębiorcy.

Artykuł 2 – Tożsamość sprzedawcy

Comfit Underwear to marka poniższego przedsiębiorstwa:

Właściciel firmy (UBO): H. Cao

Nazwa firmy: Youxi Perfect International Trading Co Ltd

Adres firmy: Rm 808 Block A Zhongguanxilu 1277# Zhenhaiqu Ningbo, 315201, Chiny

Następnie zwane „przedsiębiorstwem”.

Płatności zbiera:

Nazwa firmy: Ecom Fortuna Limited

Adres firmy: 17/ F, Yam Tze Commercial Building 23 Thomson Road, Wan Chai, Hong Kong

E-mail: info@comfitunderwear.pl

Artykuł 3 – Zastosowanie

Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy oraz do każdej zawartej umowy na odległość i zamówienia pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem.

Przed zawarciem umowy na odległość tekst tych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi. Jeśli nie będzie to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że ogólne warunki są dostępne do wglądu u przedsiębiorcy i na żądanie konsumenta zostaną jak najszybciej nieodpłatnie przesłane.

Jeżeli umowa na odległość zostanie zawarta elektronicznie, można, w odmienności od poprzedniego ustępu, przed zawarciem umowy na odległość, udostępnić tekst tych ogólnych warunków drogą elektroniczną w sposób umożliwiający konsumentowi łatwe ich zapisanie na trwałym nośniku danych. Jeżeli nie będzie to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami drogą elektroniczną oraz że na żądanie konsumenta zostaną one nieodpłatnie przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób.

W przypadku, gdy obok niniejszych ogólnych warunków mają również zastosowanie szczególne warunki dotyczące produktów lub usług, powyższe ustępy stosuje się odpowiednio, a konsument w przypadku sprzecznych ogólnych warunków zawsze może powołać się na postanowienie, które jest dla niego najbardziej korzystne.

Jeżeli jedno lub więcej postanowień w tych ogólnych warunkach w jakimkolwiek momencie okaże się całkowicie lub częściowo nieważne lub unieważnione, umowa oraz niniejsze warunki pozostają w mocy, a odpowiednie postanowienie zostanie niezwłocznie zastąpione postanowieniem, które jak najbardziej zbliża się do pierwotnego celu.

Sytuacje, które nie zostały uregulowane w tych ogólnych warunkach, powinny być oceniane „w duchu” tych ogólnych warunków.

Niejasności dotyczące interpretacji lub treści jednego lub kilku postanowień naszych warunków powinny być interpretowane „w duchu” tych ogólnych warunków.

Artykuł 4 – Oferta

Jeżeli oferta ma ograniczony czas ważności lub jest uzależniona od warunków, zostanie to wyraźnie zaznaczone w ofercie.

Oferta jest niewiążąca. Przedsiębiorca ma prawo zmieniać i dostosowywać ofertę.

Oferta zawiera pełny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić konsumentowi dobrą ocenę oferty. Jeśli przedsiębiorca korzysta z obrazów, są one wiernym odzwierciedleniem oferowanych produktów i/lub usług. Widoczne pomyłki lub oczywiste błędy w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.

Wszystkie obrazy, dane specyfikacji zawarte w ofercie są wskazówką i nie mogą stanowić podstawy do dochodzenia odszkodowania lub unieważnienia umowy.

Obrazy produktów są wiernym odzwierciedleniem oferowanych produktów. Przedsiębiorca nie może zagwarantować, że przedstawione kolory dokładnie odpowiadają rzeczywistym kolorom produktów.

Każda oferta zawiera takie informacje, że konsument ma jasność co do praw i obowiązków związanych z akceptacją oferty. Dotyczy to w szczególności:

ceny, w tym podatków;

ewentualnych kosztów wysyłki;

sposobu, w jaki umowa zostanie zawarta oraz jakie czynności są do tego potrzebne;

czy ma zastosowanie prawo do odstąpienia od umowy;

sposobu płatności, dostawy i wykonania umowy;

terminu na akceptację oferty, lub okresu, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;

wysokości opłaty za komunikację na odległość, jeśli koszty korzystania z techniki komunikacji na odległość są obliczane na innej podstawie niż standardowa stawka za używany środek komunikacji;

czy umowa po jej zawarciu będzie archiwizowana, a jeśli tak, w jaki sposób będzie mogła być przeszukiwana przez konsumenta;

sposobu, w jaki konsument, przed zawarciem umowy, może sprawdzić i, jeśli chce, poprawić dane, które dostarczył w ramach umowy;

ewentualnych innych języków, w których umowa może być zawarta, oprócz języka niderlandzkiego;

kodeksów postępowania, którym przedsiębiorca się poddał oraz sposobu, w jaki konsument może zapoznać się z tymi kodeksami drogą elektroniczną; oraz

minimalnego okresu umowy na odległość w przypadku transakcji długoterminowych.

Opcjonalnie: dostępne rozmiary, kolory, rodzaje materiałów.

Artykuł 5 – Umowa

Umowa zostaje zawarta, z zastrzeżeniem postanowień ust. 4, w momencie akceptacji przez konsumenta oferty i spełnienia określonych warunków.

Jeżeli konsument zaakceptował ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdzi drogą elektroniczną otrzymanie akceptacji oferty. Dopóki przedsiębiorca nie potwierdzi otrzymania tej akceptacji, konsument ma prawo do rozwiązania umowy.

Jeśli umowa została zawarta elektronicznie, przedsiębiorca podejmie odpowiednie techniczne i organizacyjne środki w celu zabezpieczenia elektronicznego transferu danych i zapewnienia bezpiecznego środowiska internetowego. Jeśli konsument może płacić elektronicznie, przedsiębiorca zastosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa.

Przedsiębiorca może, w ramach obowiązujących przepisów prawa, ustalić, czy konsument może spełnić swoje zobowiązania płatnicze, jak również wszystkie fakty i czynniki, które są istotne dla odpowiedzialnego zawarcia umowy na odległość. W przypadku, gdy przedsiębiorca na podstawie tego badania ma uzasadnione podstawy do odstąpienia od umowy, ma prawo odmówić zamówienia lub prosić o dodatkowe zabezpieczenie.

Przedsiębiorca dostarczy wraz z produktem lub usługą, następujące informacje, w formie pisemnej lub w inny sposób, który umożliwia ich odczytanie przez konsumenta w sposób dostępny:

adres siedziby przedsiębiorcy, do którego konsument może zgłaszać skargi;

warunki i sposób wykonania prawa do odstąpienia od umowy, jak również wzór formularza odstąpienia od umowy;

informacje o gwarancji i pojęciach posprzedażowych;

cena, w tym wszystkie podatki, koszt dostawy, a także metodę płatności, dostawy i wykonania umowy;

jeżeli ma to zastosowanie: informacja, że konsument nie będzie musiał ponosić kosztów związanych z umową w przypadku odstąpienia;

jeżeli ma to zastosowanie: informacja, że konsument nie będzie mógł skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy;

minimalny okres obowiązywania umowy na odległość, w przypadku transakcji długoterminowych.

Artykuł 6 – Prawo do odstąpienia od umowy

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w okresie refleksji wynoszącym 14 dni. Okres refleksji wygasa 14 dni po dniu, w którym konsument lub wyznaczona przez niego osoba trzecia (nie będąca przewoźnikiem) fizycznie posiada produkt.

W przypadku umowy dotyczącej dostawy produktów:

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w okresie refleksji wynoszącym 14 dni. Okres refleksji wygasa 14 dni po dniu, w którym konsument lub wyznaczona przez niego osoba trzecia (nie będąca przewoźnikiem) fizycznie posiada produkt.

W przypadku umowy dotyczącej dostawy produktów:

Jeżeli konsument zamówił więcej niż jeden produkt, okres refleksji zaczyna się od daty dostarczenia ostatniego produktu.

Jeżeli konsument zamówił produkt w wielu dostawach, termin refleksji zaczyna się od daty dostarczenia ostatniego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować przedsiębiorcę w jasny sposób (na przykład pisemnie, pocztą lub e-mailem) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia, ale nie jest to obowiązkowe.

Aby dotrzymać terminu na odstąpienie od umowy, wystarczy, że konsument wyśle informację, dotyczącą korzystania z prawa do odstąpienia przed upływem terminu na odstąpienie.

Artykuł 7 – Obowiązki konsumenta w przypadku odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta jest on zobowiązany do zwrotu dostarczonego produktu w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu.

Konsument ponosi odpowiedzialność za wszelkie zmniejszenie wartości produktu wynikające z użytkowania, które wykracza poza to, co jest niezbędne do ustalenia charakteru, cech i działania produktu.

Jeżeli produkt został użyty, usunięty z oryginalnego opakowania, lub jeżeli opakowanie jest uszkodzone, przedsiębiorca ma prawo do potrącenia kwoty do zwrotu.

Konsument ponosi koszty zwrotu przesyłki.

Konsument nie ponosi żadnych kosztów zwrotu, jeśli nie zostało to zaznaczone w ofercie lub jeśli przedsiębiorca nie powiadomił konsumenta o tych kosztach.

Przedsiębiorca zwróci konsumentowi wszelkie płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, jeśli konsument wybrał metodę dostawy inną niż najtańsza standardowa dostawa) w ciągu 14 dni od dnia, w którym przedsiębiorca został poinformowany o odstąpieniu od umowy. Przedsiębiorca może wstrzymać zwrot do momentu, gdy produkt zostanie zwrócony lub konsument dostarczy dowód, że zwrócił produkt.

Artykuł 8 – Koszty w przypadku odstąpienia od umowy

Jeżeli konsument odstępuje od umowy, ponosi tylko koszty zwrotu.

Artykuł 9 – Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Przedsiębiorca może wyłączyć prawo do odstąpienia od umowy w przypadku następujących produktów:

Produkty, które zostały dostarczone i otwarte.

Produkty, które nie są zwracane w oryginalnym opakowaniu.

Produkty, które zostały dostarczone, a ich usunięcie z oryginalnego opakowania zagraża bezpieczeństwu zdrowotnemu lub mają zastosowanie w czasie, w którym nie są zwracane.

Usługi, które zostały w pełni wykonane przed upływem okresu refleksji, jeżeli wykonanie rozpoczęło się za zgodą konsumenta.

Artykuł 10 – Ceny

Ceny wymienione w ofercie produktów i usług są cenami końcowymi, w tym podatkami. W przypadku sprzedaży dla konsumentów przedsiębiorca zawsze przekaże wszystkie wymagane informacje dotyczące cen.

Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do zmiany cen. Przedsiębiorca jest zobowiązany do wskazania ceny, która obowiązuje w chwili zamówienia.

Przedsiębiorca nie może podnieść ceny produktu po zamówieniu. Nie jest to dozwolone.

Artykuł 11 – Płatności

Konsument musi płacić zgodnie z warunkami płatności ustalonymi przez przedsiębiorcę. Te warunki płatności są jasno określone w ofercie.

W przypadku umowy na odległość przedsiębiorca nie może wymagać od konsumenta zaciągnięcia większego zobowiązania płatniczego niż wartość zamówienia.

Artykuł 12 – Realizacja umowy

Przedsiębiorca podejmuje wszelkie działania niezbędne do prawidłowego wykonania umowy na odległość.

Artykuł 13 – Zasady dotyczące gwarancji

Przedsiębiorca gwarantuje, że produkty są wolne od wad, co oznacza, że są zgodne z opisem w ofercie.

Artykuł 14 – Odpowiedzialność

Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za straty, które są wynikiem rażącego niedbalstwa przedsiębiorcy.

Artykuł 15 – Zmiany ogólnych warunków

Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych ogólnych warunków.

Artykuł 16 – Postanowienia końcowe

Te ogólne warunki są zgodne z prawem cywilnym.